اینترنت ، پایگاه داده و کنکور

وقتی این پست گلدون رو خووندم به این فکر افتادم که توی دنیای ما آدمای جلو افناده نرمال امکان نداره این اتفاق بیفته. همه می رن جلو اگه لازم بشه تو رو زمین میندازن و میرن بدون اینکه حتی نگاهت بکنن. مدتی بود که من زمین خورده بودم . و نشسته بودم انگار که کسی بیاد بلندم بکنه اما حالا خودم بلند می شم و می دوام شاید به بقیه برسم. تا کنکور 4، 5 هفته بیشتر نمونده و اگه بجنبم می رسم. برای همین این مدت ترک اینترنت می کنم . می دونم که اولش تن درد می گیرم و باید ببندنم به تخت اما خودم پیش دستی می کنم و می رم کتابخوونه ملی هرچند اونجا هم اینترنت هست ولی خب یه همراه گیر دارم که نذاره برم سراغ اینترنت. این پست آخربه خاطره اینه که از یه استادی تشکر کنم.
در ایران ما کمتر کسی رو داریم که در زمینه کامپیوتر تالیف داشته باشه. اغلب کتب ترجمه هستن. اما استاد خودشون تالیف دارن و البته انقدر شخصیت والایی دارن که نیازی به تشکر من نیست قطعا اما من وظیفه خودم می دونم که تشکر کنم. استاد "محمد تقی روحانی رانکوهی" وبه خصوص کتاب پایگاه داده ایشون. من کتاب شیوه ارائه مطالب فنی رو هم از ایشون خووندم اما نه به این شکل با دقت. ولی کتاب پایگاهشون فوق العاده است. هستن نویسنده های دیگه ایی که کتاب نوشتن اما اغلب برای کنکور که خب از ارزش علمی برخوردار نیست. ولی کتاب ایشون حقیقتا مرجع خوبیه. استاد خسته نباشید و ممنون. از طرف یک فارغ التحصیل سخت افزار که پایگاه رو فقط از روی این کتاب یاد گرفت و..........عاشقش شد