قسمت دیگران

وقتی می‌خواستم این پست رو بنویسم، توی ذهن‌م چند تایی بهانه جور کردم، که گیجی و حواس‌پرتی‌م رو توجیه کنه... ولی نشد.
بعد،
برای من پیش آمده که کتاب تکراری بخرم، الان توی کتابخونه‌م اقلن دو تا کتاب تکراری‌ هست، که یادم نبوده و خریدم و کتاب‌فروشی اونقدر دور بوده، که حوصله نداشته باشم، برگردم، عوض کنم.
ولی این یکی... خب، هی کتاب رو می‌خوونم و فکر می‌کنم، من اینو خووندم، نخووندم؟
خط به خط، مثل دوسم داره، دوسم نداره، می‌خوونم و مطمئن نیستم، خووندم یا نه. آشناست، ولی یک جوری یادم نمیاد آخر داستان چی می‌شد. اول کتاب نوشته شده، شهریور هشتاد و پنج. قاعده می‌گه که خووندم. ولی یادم نیست.
اصلن.
قسمت دیگران، جعفر مدرس صادقی

4 comments:

Anonymous said...

hal mishe ba khate akhare ketab be omid hagh taaallllaaaa ina

سراب ساز سودا ستیز said...

اینطوری لذت خوندن کتاب رو دو بار حس میکنی . بده مگه ؟

نسیم. said...

آره بازار بریم. تجریش حتی..

فاطمه اختصاری said...

اينبار آمده ام تا بيشتر از اينها در کنار هم باشيم...
سوغاتي اين روزهاي دوري
آدرسي براي
دانلود رايگان مجموعه «يک بحث فمينيستي قبل از پختن سيب زميني ها»ست
منتظرتان هستم
با دو تا شعر
و کلي خبر و لينک خوب
و غم هاي مشترکمان که هرگز تمام نخواهد شد
هرگز...