رفتم آزمایش فیلان باروری دادم. قبل‌تر رفته بودم دکتر زنان که ببینم برای فریز کردن تخمک چه باید کرد و آیا می‌شه یا نه. که گفت اگه فیلان چیز بالای ۱ باشه می‌رن سمت اینکه بکنن این کارو. ولی زیر ۱ در سن تو فایده نداره. گفت توی آزمایش تو این عدد ۰.۲. برای همین بیا برو فیلان آزمایشگاه که آی تراست دوباره آزمایش بده ببینیم چه خبر. من هم که هیچ چشم اندازی نداشتم رفتم. گفت آزمایشت آزاده. می‌شه بهمان قدر. که مبلغ بالاییه با توجه به عموم آزمایشهای خون. ناراحت شدم. دلم نمی‌خواست انقدر برای کاری که احتمالا انجامش نمی‌دم پول خرج کنم.
این تنها چیزیه که ناراحتم می‌کنه. از کف رفتن پول. چون تنها کاریه که تو زندگی‌م کرده‌م. پول درآوردن.
برگشتن از روی پل عابر پیاده‌ی میدون هفت تیر روی مدرس که رد می‌شدم فکر می‌کردم اصلن کاری نداره ها! بپر.
نپریدم. فک کردم اقلن مردنم یه فایده‌ایی داشته باشه.
اگه سرچ کنین انواع روش‌های خودکشی به خارجی البته اولین لینکی که پیشنهاد می‌ده هات لاینه. هات لاین ایران یه خط موبایل ۰۹۱۲ است. سو ماچ فان این دیس کانتری.
(روی کیبردم کاما ندارم. به نظرم معلومه)

0 comments: