اینجا کسی بی‌خویش نیست

خواننده‌گان محترم، من به کمک شما نیاز دارم. کاری کردم که فعلا می‌توانم برای خودم دست بزنم. خودم را تشویق کنم که خیلی با حالی. فعلا ارزش‌های آدمی پیروز شده‌اند به شدت. اونقدر که به خودم بگم، بابا تو دیگه کی هستی، یا تو خودت نمره‌ی بیستی، یا دنیا دیگه مثه تو نداره یا طیب طیب الله، احسنت باریک الله یا... یا... فتبارک الله فی احسن الخالقین یا اینجور چیزا. ولی می‌دونم که این روزها می‌گذرن. و می‌رسه روزی که شک می‌کنم، می‌ارزید؟؟؟ به چه قیمتی؟؟؟ حالا از شما می‌خوام تشویقم کنید. ایمیل و کامنت لازم هستم به شدت. هر گونه تشویقی قابل قبول است. البته نه حضوری، چون نمی‌شه توضیح داد که چی شده. می‌خوام یه روزی که کم اوردم بیام و اینها رو بخوونم و باز به خودم افتخار کنم. یعنی شما هیچ وقت خودتون رو گول نمی‌زنین؟ شرمنده، ولی هیچ حرف عقلانی پذیرفته نیست. به معنی دقیق کلمه لوس شدم و به لوس‌تر شدن نیاز دارم. راستی این
haloscan
هم برای این اینجاست که به قول موسیقی آب گرم کامنت‌ها زیاد بشن. برای کسانی که با بلاگر مشکل دارند.
امضا، محفوظ است

0 comments: