من و آقای مشتاق دیدار و آقای وحشتناک با هم همکاریم و در یک اتاق کار می‌کنیم. صبح‌ها یک ساعت اول کار با هم صحبت می‌کنیم و بحث می‌کنیم و دنیا رو نجات می‌دیم و ایران رو آباد می‌کنیم و همه تقصیرها رو می‌ندازیم گردن احمدی نژاد و در این میون اگه ایمیل و یا لینک جالبی داشته باشیم، برای هم فروارد می‌کنیم و یا بلند بلند می‌خوونیم. (آقای وحشتناک اهل ارومیه است.)
اینها رو تا اینجا داشته باشین.
از اونطرف من هر روز صبح که گوگل ریدر رو باز می‌کنم و می‌بینم که دختر آیدین کلی لینک را به اشتراک گذاشته، کلی حال استمراری بهم می‌ده و خوشان خوشان همش رو می‌خوونم.
خب؟
چند وقت پیش کلی آقای وحشتناک داشت حسنی، امام جمعه ارومیه رو مسخره می‌کرد.
بعد امروز صبح، اولین لینک دختر آیدین رو که دیدم و دیدم درباره‌ی حسنی‌ست، بدون اینکه بخوونم قبلش شروع کردم بلند بلند خووندن.

آیت الله حسنی، امام جمعه ارومیه اعلام کرد غسل شب جمعه مومنین باعث کاهش شدید گاز مصرفی بوده است. وی تاکید کرد گرم کردن اجاق بنده منزل البته امری واجب است ولی باید چند برابرش گاز سوزاند تا آب گرم کن را به سر منزل مقصود یا همان ار-گ-اسم حرارتی رساند و بعدش کلی آب مصرف کرد. وی تاکید کرد فعلا بعد از مهرورزی شب جمعه به تیمم اکتفا شود.

راستش اینکه خط چندم بود که فهمیدم این یه خبر موثق نیست و دارم چی می‌خوونم رو درست یادم نیست. فقط یادم می‌آد که نیشم رو تا نمی‌دونم کجا باز کردم که چه چرت و پرتایی می‌گه این حسنی. و کلا اکپسلرر رو بستم.
شانس اوردم که آقای مشتاق دیدار توی اتاق نبود... .

0 comments: