تولدم مبارک

آدم‌ها اینقدر حوصله دارن که سالی یکبار دنیا میان. فردا هم من این حوصله رو به خرج می‌دم و باز دنیا می‌آم. برای 26 مین بار متوالی. این توالی منو کشته. تولدم مبارک! از آنجایی که من متولده خوبی هستم مهمانتون می‌کنم به متن آهنگی که به من آرامشی برای ادامه می‌ده. متن انگلیسیش رو هم از توی زیر نویس فیلم دزدیدم. متن اصلی به زبان یونانی است. آهنگ کُر فیلم آبی از سه گانهٔ رنگ‌هاست. خود آهنگ رو توی اینترنت پیدا نکردم. شرمنده
If I can talk like angel
And I have no love
I will be a copper ringing
If I can prophesy
And if I have no love
I will be nothing
Love is patient
Love is kind
It bears all things
And knows everything
Love never ends
Prophecy - gone
If languages - silent
Knowledge - nothing
Prophecy - gone
Languages - silent
And only stays
Faith hope and love
But the biggest one from this three
Is Love

3 comments:

Anonymous said...

تولدت هوار تا مبارک.
امیدوارم سال خوبی باشه برات.

Anonymous said...

تولدت مبارک، خودت و قلمت هم پایدار. با آرزوهای خوب و از این چیزا. این آهنگ هم فکر کنم این باشه:
http://http://no-words.com/2004/08/bleu.html

Anonymous said...

یک دنیا تبریک ...