خب بین فرندز و تافل و عمو مارسل، خب فرندز پیروز شد. بعد من فکر کردم که حالا که اینا اینهمه خارجی هستند و امکان تاخیر و اینا دارن، خب بابا جان، من که امسال هم نمی‌توونم برسم، بشینم با خیال راحت فرندزم رو ببینم و بعدش امتحان رو بندازم خرداد اینا و بعد به طور موازی عمو مارسل رو هم... .
پنج شنبه‌یی که رفتم توی سایت که بگم آقا جان! من که حال ندارم بیام امتحان بدم، دیدم که ه هه، اون دولت فخیمه هم دستکمی از این دولت فخیمه نداره و 50 دلار می‌خواد برای ری اسکجولینگ. حالا من اون موقع صبح پنج شنبه‌یی چطوری دلار بدم به جرج و دوستان؟
فکر کردم بی خیال، می‌رم امتحان می‌دم. بعد یکشنبه صبح شیلان شیلان رفتم امتحان دادم. بدون حتی یک کلمه خووندن. راستش بعد از امتحان فکر کردم که خیلی هم خووندن، نخووندن تاثیری نداره. من هزار سال هم بخوونم امکان نداره لغاتی اینهمه تخصصی رو یاد بگیرم.
در کل در حد یه آدم پررو خوب شد.
بعد کل دیروز "فان" بود. رفتیم توی اتاق انتظار، یه فرم دادم که پر کنیم و من خودکارم رو از توی کیف در اوردم و در خودکار شل بود و پرواز کرد توی صورت آقای بغل دستی. در اینجور مواقع فقط حضور یک عدد خانوم دوست که خیلی خانومه می‌توونه جلوی خنده‌ی منو بگیره. و گرنه من ... . بعد هم... . حالا همه چی به کنار، پنه‌ی ساعت چهار بعد از ظهر خیلی چسبید. بسی.
راستی روزمون مبارک! یعنی دیروزمون مبارک. بنده از همین تریبون اعلام می‌کنم که مهندس‌های این مملکت رو می‌شه شمرد با دست. شاید حتی یه دست رو هم پر نکنه. قطعا خب من یکی از اونا نیستم.
من الان و امروز کلی و نیم تا غر دارم، ولی چون آقای محترم گفتن که این غرغرها از کجا میان و با وجود اینکه خیلی هم من با آقای محترم موافق نیستم، ولی خب سعی‌ می‌کنم چیزی نگم. والا به خدا، مردم چی می‌گن.
آقای برادر هر روز که بنده رو می‌بینه، بعله خب می شه که روزی باشه که من و آقای برادر همدیگرو نبینیم، یادآوری می‌کنه، فیلم آخر تیم برتون، پیرمردها، و... . ای بابا! دیگه فیلم دیدن هم برای بنده شده استرس زا. حالا نبینم. یکم دیرتر ببینم. کشت منو. اصلا من نمی‌فهمم ما ها چرا اینهمه اصرار داریم سلیقه‌ها‌مون رو به هم بچپونیم. بابا جان من تازه دارم با چندگانه بودن خودم آشتی می‌کنم و دوست دارم خودم رو. حالا چه اصراریه یکی هی بیاد بگه فرندز می بینی؟؟؟ نه آخه فرندز می‌بینی. ابله این تیم برتون... . به قول نازلی، من الان یه دونه نقد ناپذیرم.
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ای نسیم سخن‌هایت... .

روز خوش.

0 comments: