بیشعورهای جهان متفرق شوید! / یک فراخوان بزرگ برای احقاق میلیون‌ها حقوق کوچک - 2


همانطور که می دانید روزانه میلیون ها نفر از سایت دوست و همسایه، گوگل اینا بازدید می کنند. و همانطور که می دانید گوگل کردن به صورت یک فعل در آمده و گوگل اینا، در کسری از ثانیه میلیون ها پاسخ سئوال شما رو حواله می کنند بهتون، بدون اینکه بدونن تو کی هستی. بله خب برای خدمات بیشتر راه رو بر برخی انسان ها، مثلا ما ها، بستن. ولی کلنی، بازست. حالا... امروز رفتم کتاب اول، جستجو رو که زدم، پنج تا دونه جواب داده و در پایان پیغام داده، که اگر می خواهید بیشتر بدانید باید عضو سایت شوید. حالا خب باشه. چون تویی و چون من جوابم رو لازم دارم، باشه قبول. و بعد می رم که فرم پر کنم، جدای از اسم و اینها که اجباری ست، شماره تلفن رو هم به عنوان یک فیلد اجباری در نظر گرفته، حقشون بود که بگم شمارمون اینا 87654321 است و اسم من گوبلاگولاست.

0 comments: